Support - Vanliga frågor & svar

Kontakta oss

Har du problem eller frågor rörande dina tjänster hos oss är du välkommen att kontakta vår support.

Telefon: 0470-72 30 40 
E-post: support@griffel.se
Mån - Fre
Lunchstängt
08.00 - 17.00
12.00 - 13.00
Vi stänger kl. 12.00 följande dagar:
  • Skärtorsdagen
  • Valborgsmässoafton
  • Allhelgonaafton
  • Dagen före julafton
Vi har stängt alla helgdagar samt Trettondagsafton
 

Hjälp på distans
Fjärrhjälp

 

E-post

iPhone

För att konfigurera din iPhone så att den synkar ditt Exchangekonto gör du enligt nedanstående. Kontrollera att du verkligen har en Exchangetjänst hos Griffel och att din telefon har tillgång till internet.


1. Gå in under "Inställningar" och välj därefter "E-post, kalendrar, kontakter".


2. Välj alternativet "Exchange".


3. Fyll i din e-postadress och det lösenord du har blivit tilldelad. Under Beskrivning kan ni döpa kontot till något lämpligt och tryck på "Nästa"
 


4. Här fyller ni i Servernamn: exchange1.griffel.se och Användarnamn är er mailadress. Domän lämnar ni blankt. Tryck på "Nästa"


5. Här väljer ni vad som skall synkas, som standard är allt markerat. Tryck på "Spara". KLART!

Snabblänkar

 

 

Support

Tel:       0470 - 72 30 40

Fax:      0470 - 72 30 50

E-post: support@griffel.se 

Öppettider vardagar
kl 08.00 - 12.00
kl 13.00 - 17.00

Kontakt

Växel:          0470 - 72 30 40
Försäljning: 0470 - 72 30 40
Fax:             0470 - 72 30 50

E-post:         info@griffel.se

Adress:       Storgatan 26
                   352 31 Växjö