Support - Vanliga frågor & svar

Kontakta oss

Har du problem eller frågor rörande dina tjänster hos oss är du välkommen att kontakta vår support.

Telefon: 0470-72 30 40 
E-post: support@griffel.se
Mån - Fre
Lunchstängt
08.00 - 17.00
12.00 - 13.00
Vi stänger kl. 12.00 följande dagar:
  • Skärtorsdagen
  • Valborgsmässoafton
  • Allhelgonaafton
  • Dagen före julafton
Vi har stängt alla helgdagar samt Trettondagsafton
 

Hjälp på distans
Fjärrhjälp

 

E-post

Outlook 2013

 


1. Första gången man startar Outlook 2013 får man skapa en ny profil. Döp till valfritt namn
 

Om ni har haft Outlook startat sedan tidigare kan ni istället välja att klicka på "Arkiv" längst upp till vänster, sedan "Kontoinställningar" och sen klicka på "Nytt", fortsätt sedan med instruktionerna nedan.

 


2. Fyll i namn, e-postadress samt lösenord. Klicka på "Nästa"

 


3. Sökning efter e-postserverinställningar görs, det kan ta uppemot 1min innan den klar. Klicka sedan "OK"

 


4. 3 st gröna bockar skall dyka upp, då har det gått igenom. Klicka på "Slutför" och starta om Outlook 2013.
 

KLART!

Snabblänkar

 

 

Support

Tel:       0470 - 72 30 40

Fax:      0470 - 72 30 50

E-post: support@griffel.se 

Öppettider vardagar
kl 08.00 - 12.00
kl 13.00 - 17.00

Kontakt

Växel:          0470 - 72 30 40
Försäljning: 0470 - 72 30 40
Fax:             0470 - 72 30 50

E-post:         info@griffel.se

Adress:       Storgatan 26
                   352 31 Växjö